znów scrapowo i tutorial

niedziela, 11 września 2011

Mam całe stosy gazet z wzorami krzyżykowymi i szydełkowi, jednak od czasu do czasu znajduję coś fajnego w necie albo pożyczonej gazecie i drukuję kseruję, a potem ... bałagan. Zrobiłam więc teczkę do wpinania tego typu wzorów. Jako baza posłużyła mi zwykła szara teczka na akta - ma 3 "przegródki" co pomoże mi dodatkowo uporządkować moje bezcenne zbiory :) teczka sama w sobie nie jest jakoś bardzo sztywna, jednak po oklejeniu kolorowym bristolem spełni swoje zadanie.







Na deser tytułowy tutorial - postarzanie papieru. Niedawno postarzyłam parę (dokładnie dwie) kartki papieru (bloku rysunkowego) i efekt całkiem zadowalający, zwłaszcza jak na pierwszy raz, a że pomagało mi moje dziedzie była niezła zabawa :)

Kartka numer 1 została postarzona przy użyciu esencji herbacianej i rozsypanych fusów, oto co powstało:


Kartka numer 2 została postarzona przy użyciu kawy z ekspresu i rozsypaniu odrobiny kawy rozpuszczalnej, oto co powstało:


Kartki po wysuszeniu zostały przeprasowane. Efektem ubocznym barwienia jest przyjemny zapach jaki pozostawiła herbata (ja użyłam czarnej aromatyzowanej cytrynowo) i kawa.

A to mój pomysł na wykorzystanie tego papieru:





Fajnego tygodnia życzę wszystkim zaglądającym, witam nowe osoby i dziękuję za wszystkie komentarze. Pozdrawiam Was serdecznie!

5 komentarze:

Bree pisze...

Jak jak lubie ten papier :) Ja pieke w piekarniku tzn podsuszam, dodatkowo daje wsensje waniliowa,pozdrawiam

ula pisze...

fajne rzeczy :)), ja mam tyle wzorów, że zajmują mi z pół strychu, ale teczuszka bardzo zacna na jakieś małe podręczne wzorki :))
uściski!

Atena pisze...

Swietna teczka, wiesz ja ostatnio dostalam ozdobiona teczke, i nareszcie bede miala porzadek w papierkach:)
Papier zabarwiony kawa czy herbata jest swietny, idealny vintage look.
Pozdrawiam cieplo

http://syllovesshabby.blogspot.com pisze...

Ja tez robie tagi z takiego papieru i z takimi wzorkami i nawet brzegi tak samo wycinam:-))))

slicznie!!

Buzka i pozdrawiam cieplusio

http://syllovesshabby.blogspot.com pisze...

Zapomnialam napisac ze teczuszka tez sliczna!:-))))
papapa

Syl

 
Craftomania - by Templates para novo blogger