spotkanie

niedziela, 18 września 2011

Dzisiaj miała super spotkanie z  blogową koleżanką Magdą z Tworzymyinaczej.  Umówiłyśmy się  na kawkę i spędziłyśmy cudowne chwile, a raczej trzy i pół godziny. Madzia okazała się cudowną i bardzo ciepłą osobą angażującą się w ciekawe projekty. Tematów była cała masa, a rozmowy wydawały się nie mieć końca. To był wspaniale spędzony czas i mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja do spotkań :) Madzia przygotowała dla mnie niesamowity prezent - zestaw papierów do scrapbokingu, tkaninę w piękne kwiaty i drewnianą uliczkę do ozdobienia - czym mnie totalnie zaskoczyła! Zresztą zobaczcie same:




Jeśli macie ochotę nas zobaczyć zajrzyjcie do Madzi o tu i koniecznie do jej sklepu, zobaczycie więcej pięknych rzeczy, które tworzy.

8 komentarze:

Unknown pisze...

Madziu powiem krótko bo nie należę do wylewnych osób. Fajnie,że jesteś :*
Dziękuję za wszystko.

Bree pisze...

jestem jak najbardziej za takimi spotkaniami, super dziewczyny, piekne prezenty, pozdrawiam

Moje miejsce na Ziemi pisze...

Super są takie spotkania:)) fajnie, że miałyście okazję się poznać:)
buziaki!

Konwaliowa Bombonierka pisze...

Dla mnie bomba!
Cudnie jest trafić na pokrewną duszkę:)))

Całuchny!!!!

http://syllovesshabby.blogspot.com pisze...

Tak jak juz u Madzi pisalam, jestescie 2 najfajniejsze Magdzie pod sloncem:-)))) Sliczne prezenty.. domeczki.. wow... Pozdrawiam cieplutko

Syl:-))))

Atena pisze...

Takie spotkanie musialo byc niesamowite, ja mialam okazje spotkac sie kiedys z jedna blogerka, mile wspomnienia.
Piekne prezenciki:)
Pozdrawiam

ula pisze...

pewnie, że fajnie :)), że jesteś, że jesteście :)), cudne prezenty dostałaś, dzisiaj u mnie słówko i o Tobie.
buźka!

Kaprys pisze...

Takie spotkania są wspaniałe !!!
Dużo wspólnych tematów i miłe wspomnienia ;-)

Zapraszam na Misiowe Candy ;-)
Pozdrawiam Agnieszka

 
Craftomania - by Templates para novo blogger