weekend

niedziela, 4 września 2011

Pogoda pod koniec lata ewidentnie mnie rozpieszcza! To już kolejny słoneczny weekend, pogoda jest idealna słoneczko przygrzewa, lekki wiaterek przyjemne dwadzieścia kilka stopni - tak jak lubię. Harmonogram nie był napięty na ten weekend więc na spokojnie, w domku z najbliższymi - super! Byłam nawet na naszym bazarku, powłóczyłam się, pooglądałam ale jakoś nic mi w oko nie wpadło i wróciłam z pustymi rękami :(

Dziś znów będzie na słodko  - jak ma być szybko, niewyszukanie i smakowicie piekę biszkopciki. Są tak smaczne, że jeden został skradziony wprost z sesji zdjęciowej, przez moją córkę, a mały złodziejaszek złapany na gorącym uczynku ;)



Druga słodka rzecz to likier gruszkowy - prezent z wakacji od naszych znajomych. Byliśmy w Chorwacji i próbowaliśmy lokalnych specjałów, ale na likier gruszkowy nie trafiliśmy, a szkoda bo jest przepyszny, co prawda bardzo słodki, ale aromatyczny, gruszkowy podany z dużą ilością lodu do popołudniowej kawki w słoneczny dzień smakuje wybornie.



Dziękuję za mile słowa pod ostatnim postem. Życzę wszystkim spokojnego i fajnego tygodnia i oby do weekendu :)


5 komentarze:

Unknown pisze...

No ja na bazarki nie mam czasu,ale bardzo zazdroszczę bo mnie akurat słonko nie rozpieszcza :( ciachule boskie. bużka

ps dłuższej weryfikacji słowa to nie miałam ;)

Bree pisze...

oo pyszne ciacha!
hmm ciekawe czy taki likier samemu mozna zrobic bo akurat mam w zapasie troche gruszek, musze pogooglowac, pozdrawiam

B. pisze...

a ja pilam grappe gruszkowa, z cala gruzka w srodku butelki (podobno nakladaja butelke na malenki jeszcze owoc na drzewie i ona sobie w tej butelce rosnie, az dojrzeje, potem ja zrywaja i zalewaja grappa ot ciekawy sposob).
Pozdrawiam
Basia

Craftomania pisze...

Bree- też się zastanawiałam czy można samemu zrobić, ale nie miała czasu spytać "wujka Google", może w tygodniu

http://syllovesshabby.blogspot.com pisze...

Hej Madziu, u nas tez weekend okazal sie calkiem ok chociaz w niedziele mialo byc zimno.. no i zrobilo sie ale dopiero poznym wieczorkiem. Nam sie udalo w ten weekend znalezs baardzo stara skrzynke po winie, bylo kilka innych fajnych rzeczy ale takie ceny!! pycha ciasteczka!! ja nic nie upieklam ale moze dzisiaj,, na dworze pada i pada... trzeba sobie poprawic humor:-) Pozdrawiam cieplutko

Syl

 
Craftomania - by Templates para novo blogger