różności, króciutko

środa, 21 września 2011

O mojej ostatniej wizycie w Poznaniu i spotkaniu z Madzią z Tworzymyinaczej wiecie, ale o zakupach nie wspominałam. W sumie to nie ma się czym chwalić nie był to jakiś wielki shoping ale nie byłabym sobą gdybym nie zajrzała do paru swoich ulubionych sieciówek, w jednej z nich upolowałam bardzo fajny czarny świecznik do salonu:


Lawenda dostała w końcu "domek" wazonik, w którym wygodnie się rozgościła:


A jak się chwalić to na maksa - więc jakiś czas temu umówiłam się z Elą Colorina-art. na wymiankę, poprosiłam Elę o powycinanie dla mnie różnych elementów wykrojnikami.Dzięki niej jestem posiadaczka pięknych elementów i czym Ela mnie totalnie zaskoczyła -dostałam całą paczuszkę Bożonarodzeniowych kształtów, bombek i choinek w sierpniu, ale cóż jak się chce zrobić własnoręcznie prezenty czas powolutku myśleć o świętach:


Ja z kolei przygotowałam partie szydełkowych kwiatków, wybranych przez Elę kolorach:


Ściskam Was mocno, dziękuję za wszystkie komentarze i zmykam do łóżeczka :)

3 komentarze:

Unknown pisze...

oj widzę żeś szalała :) Wymianka świetna. buziaczek

Bree pisze...

Udana wyminka, ojj chcialbym miec tyle wykrojnikow :)

http://syllovesshabby.blogspot.com pisze...

Same slicznosci Magdziu!!! Pozdrawiam cieplutko

Syl

 
Craftomania - by Templates para novo blogger