byle do weekendu

środa, 7 września 2011

Uwielbiam jak mija poniedziałek, wtorek, potem środa zbliża się druga połowa tygodnia bo to oznacza, że weekend tuż tuż, na ten mam co prawda trochę planów ale fakt, że nie chodzę do pracy i pogoda ma być ładna napawa mnie optymizmem!!!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać jaką niespodziankę stworzyłam dla Dagi z House of Ideas z okazji urodzin. Gdy Dagi napisała na swoim blogu, że ma urodziny po prostu musiałam coś dla niej zrobić, a że znałam adres wysłałam jej niespodziankę, która wiem, że dotarła i się podobała- dzięki Dagi za przemiłego maila, więc mogę pokazać co stworzyłam:

Na pierwszy ogień poszły metki transferowe:



A z metkami powędrował biscornu. Osoby, które zaglądają do Hause of Ideas wiedzą, że z wyborem koloru nie miałam problemu:




I mały dodatek moje nowe etykietki:


Zajrzyjcie obowiązkowo do Dagi robi genialne zdjęcia, w pięknych ujęciach i aranżacjach! Daleko mi do niej!

Poza tym zrobiłam Lemon Curd. Kilka dziewczyn pokazywało go na swoich blogach i wychwalało smak - robi się go banalnie prosto, ja skorzystałam z przepisu ze strony Bree, a smak .... jest co tu dużo mówić genialny, cytrynowy, kwaskowy, ale niekwaśny, aksamitny -          p y c h a!  Zajadałyśmy się z córka nim z herbatnikami do popołudniowej herbatki - mniam!



Byle do weekendu Kobitki kochane!

11 komentarze:

http://syllovesshabby.blogspot.com pisze...

Madziu, przesliczne zrobilas te meteczki! super! no to Dagi sie z pewnoscia ucieszyla!!! Ty to masz serducho! Fajnie ze jestes w tym naszym swiatku:-)))) Pozdrawiam cieplusio i spij dobrze!

Syl:-)))

Dagi Mara pisze...

Jeju jaka ja dumna teraz!!!
A jak slicznie zrobilas zdjecia!
Ba! Sylo moja! Czy sie cieszylam? Serducho mi walilo jak wielki dzwon. Teraz siedze i patrze na te cuda i serce dalej mi wali.
Madziola Zlota! Dziekuje bardzo, bardzo, wiesz jak bardzo, prawda?!!
Jak tylko zrobie foty to sie bede chwalic! A co!

Spij dobrze!
Dagi

ula pisze...

genialne te metki baaardzo mi się podobają, tak bardzo, że chyba naskrobie do Ciebie maila w pewnej sprawie ;))))

Bree pisze...

Super metki! Swoje robilam tym samy sposobem :)fajna sprawa :)
Ciesze sie ze lemonek skamowal :)pyszota!
pozdrawiam cieplo

Atena pisze...

Swietne prezenciki dla Dagi-gratuluje jej!
Lemon curd mmmmmniam
Pozdrawiam

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Piękny prezent, tym bardziej fajny że niespodziewany.
Napiszesz na czym polega ta metoda?
chyba że gdzieś wcześniej pisałaś to przepraszam, że pytam ale wpadłam do Ciebie prosto od Dagi.

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Już dotarłam do źródeł :)
pozdrawiam
mz

Matilde pisze...

Fantastycznie wyglądają te metki! I jedzonko też pysznie się prezentuje :) Dzięki za odwiedziny u mnie :)

Katarzyna Sobańska-Jóźwiak pisze...

Madziu, zobaczyłam u Dagi prezenty jakie jej zrobiłaś. Naprawdę kawał dobrej roboty! Są bardzo w stylu Dagi. Świetny prezent! Jak się robi taki biscornu? Z ciekawością przejrzę inne Twoje posty. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

bajowka pisze...

Piękne metki, sprawiłaś jej piękny prezent.
Pozdrawiam

Connys Cottage pisze...

Hello,


your Present for Dagi its fantastik.I lik it very match.

Greatings send you Conny

 
Craftomania - by Templates para novo blogger