notes ogrodowy

piątek, 9 września 2011

Nigdy nie myślałam, że scrapowanie mnie tak wciągnie - jak dla mnie super sprawa, właśnie powstał (przy okazji paru innych rzeczy, ale o tym wkrótce) notes na zapiski ogrodowe. Nasz ogród nabrał już w zasadzie ostatecznych kształtów, teraz trzeba się skupić na pielęgnacji, nawożeniu, cięciu i innych tego typu sprawach, a to temat rzeka stąd pomysł na notes specjalnie do tego przeznaczony. Notes jest spięty na kółkach, nie jest to mój ulubiony sposób, ale ma jedną wielką zaletę można wpiąć różne wydruki czy wycinki, a oto on:

okładki:





i kilka szczegułów:




wykorzystałam (w końcu) moje szydełkowe kwiatki i kółeczka :) oraz kwiatki w nietypowym jak dla mnie kolorze - efekt oceńcie same.

Dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze.

I ważna informacja jeszcze na koniec dodałam e-maila, gdyby ktoś zechciał do mnie napisać w sprawach wszelakich (chętnie odpowiem), bo nie zauważyłam, wcześniej, że nie mam go na stronie umieszczonego - dziękuję za zwrócenie uwagi :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę fajnego weekendu.

2 komentarze:

ula pisze...

ładny taki, że aż, nie umiem scrapować i tez mnie to nie pociąga, ale uwielbiam na to patrzeć, czy mieć, bo podoba mi się ta misterna praca i kompozycja i zdobienia, i podziwiam zmysł plastyczny ;)).
Bardzo mi się podoba ;))
uściski!

Moje miejsce na Ziemi pisze...

ależ mam zaległości u Ciebie, muszę koniecznie nadrobić:)
świetna kartka:)
pozdrawiam!

 
Craftomania - by Templates para novo blogger