pudełko

poniedziałek, 26 września 2011

Małe słówko wytłumaczenia, wczorajsze candy było urządzone pod wpływem impulsu i chwili. Jednoczesnie chciałam uspokoić wszystkie osoby, które nie zdążyły, że będzie jeszcze nie jedna okazja, żeby się załapać na coś stworzonego przeze mnie. Tym czasem roszę Al. o kontakt i podanie adresu na jaki  mam wysłać zawieszkę. 

Mam spore zaległości z decoupagem, naprawdę spore, ale w końcu się zebrała i sukcesywnie realizuję to co zaplanowałam i to o co prosiły mnie znajome. W ogóle ostatnio bardzo dużo robię, mam tyle planów i pomysłów, że nie wiem kiedy to wszystko powstanie. Przyznam się Wam, że obmyślam już ozdoby i prezenty świąteczne?! ;O Na pierwszy ogień poszedł duży kuferek (20 x 30 cm) na biżuterie, a wraz z nim do komplety świeczka. Obie rzeczy z motywem róż.







4 komentarze:

B. pisze...

Jakie piekne swiece!!
sciskam
B.

CZARY Z DREWNA pisze...

mejl z adresem poszedł.. ni żebym była pazerna, ale radoche juz mam :)

bardzo podobaja mi sie takie koronki na pudełkach :)

Unknown pisze...

Śliczne Madziu Musimy się kiedyś spotkać i razem podekupażować.
:*

Atena pisze...

Juz myslisz o swietach? szybka z Ciebie kobietka:)
Skrzynia jest swietna.
pozdrawiam

 
Craftomania - by Templates para novo blogger