niedzielne candy

niedziela, 25 września 2011


Witam Was w niedzielny (chyba jeszcze) poranek ;) Po takim sobie lecie, nadeszła jesień, złota jesień! Słoneczna, przyjemne dwadzieścia kilka stopni - oby taka pozostała. Ja spędzam leniwy poranek, szperam w necie, popijam kawę, podjadam ciasto ze śliwkami i orzechami, dziecko obok ogląda bajki i rysuje i tak sobie wymyśliłam, że podzielę się moimi "dziełami". Do wygrania zawieszka manekin (na czarnym tle, szary krzyżykowy haft), dwustronna, wymiary około 25 na 8 cm. Warunki nietypowe- wygrywa pierwsza osoba, która wyrazi chęć jej posiadania pod tym postem i moja prośba - od razu albo po otrzymaniu "chwali się" na swoim blogu. Zapraszam do zabawy!


wzór pochodzi z bloga Penelopisfreebies.

5 komentarze:

CZARY Z DREWNA pisze...

ja ja ja !!!
wyrazam chęć posiadania :)

Dagi Mara pisze...

Cholerka, nie zdazylam! :)
Ale piekna zawieszka!

Sciskam! Fajny dzien mialas- ja takie uwielbiam!

Dagi

Bree pisze...

Nie udalo sie :) piekny

wlasnie mi przypomnialas ze mam taki niedokonczony upss

ula pisze...

oj tam za szybko tak ;))
wymyśl jeszcze coś i na dłużej ;)))
daj jakąś nadzieje chociaż ;))
jutro paczuszka frrrrrunie do Ciebie od spóźnialskiej Uli
pozdrawiam cieplutko :)

CZARY Z DREWNA pisze...

haaa!!

wygrałam??!!
będę się chwalić:) oj bedę

 
Craftomania - by Templates para novo blogger