drzewko

czwartek, 22 września 2011

Dziś będzie flora ale nietypowo. Jak wiecie haft krzyżykowy, obok szydełkowania jest moją ulubiona formą rękodzieła. Wyszywam głównie na kanwie i żadne wzory nie są mi straszne nawet te w rozmiarze w XXL! W przejściu pomiędzy sypialnią i pokojem mojej córki wisi spory obraz. Miała wiele dylematów czy go tam powiesić - fakt jest pięknie wyeksponowany i prezentuje się pięknie w całej swojej okazałości, jednak rozważałam postawienie w tym miejscu wielkiej trzydrzwiowej szafy  po moich dziadkach, która miałam nadzieje pomieściła wszelkie moje rzeczy do rękodzieła zawisł jednak obraz i stanął dół od toaletki właśnie z sypialni moich dziadków. Dzisiaj to już chyba antyk ale taki jak lubię - bardzo prosty.




Ściskam Was mocno i mamy już prawie weekendzik :) czy Wy też go tak wyczekujecie?

3 komentarze:

Maggis-Nähatelier pisze...

super arcydzielo bardzo mi sie podoba. Nieme to jak pracareczna .
pozdrawiam serdecznie

Bree pisze...

Podziwiam!
dol od toaletki swietny, klasyczny!
Moja czeka na szlif ale stanie w tym samym miejscu prawdopodoobnie :) pozdrawiam

Unknown pisze...

Madzia ale się napracowałaś. Cudnie to wyszło. U mnie już lepiej. Także od 3 startujemy :)
Buziaczki i jeśli mogę prosić usuń weryfikację obrazkową :P

 
Craftomania - by Templates para novo blogger