wymianka

niedziela, 23 października 2011


Niedzielny poranek, taki jak uwielbiam - co prawda za oknem szaro i pochmurno, ale w domu przytulnie, ciepło i leniwie. Poranek pachnący kawą, rodzinny. Wszyscy razem, każdy robi to co lubi, gadamy, śmiejemy się. 

Wieczory w mijającym tygodniu spędziłam na robieniu szydełkowych kwiatów, miał być jeden ale tak mi się spodobały, że zrobiłam kilka będą moim ulubionym dodatkiem do garderoby w tym sezonie. Fajnie wyglądają pojedynczo ale i przypięte trzy, na swetrze, płaszczu czy do torebki.

I zmierzając do sedna proponują wymiankę - zrobię kwiat dla każdej osoby która wyrazi chęć posiadania pod tym postem. A zasady takie:
1. proszę o informację pod tym postem czy ma to być jeden kwiat czy kilk oraz podanie koloru w jakim miał by być (nie tylko te co są na zdjęciu (te powstały z myślą o moich strojach) mam  wełny również w innych kolorach),
2. proszę o umieszczenie banerka na swoim blogu, będzie mi miło jeśli nawet osoby, które nie wyrażą chęci posiadania kwiata go umieszczą u siebie tak aby inne osoby wiedziały o zabawie,
3. w zamian chciałabym dostać również jakiś drobiazg (niespodziankę) cokolwiek - coś co robicie, jakieś przydasie .... cokolwiek co Wam przyjdzie do głowy, nie ma to być nic wielkiego,
4. zabawa trwa powiedzmy do 15 listopada.
Zapraszam :)





Życzę Wam fajneg

10 komentarze:

Qra Domowa pisze...

oj to ja pazerna jestem!!!!..dwa czarne,dwa grafitowe i jeden biały:))

Anonimowy pisze...

Ja też chętnie się przyłączę do zabawy, a prosiłabym czerwonego, szarego i miodowego(jeśli oczywiście masz taką włóczkę, bo to nietypowy kolor).

Zapraszam również na mojego bloga:)

izary pisze...

dla mnie jesli mozna czarny, szary i bialy

dudqa pisze...

Z przyjemnością zapiszę się na taką wymiankę, zwłaszcza, że takie szydełkowe cuda bardzo mi się podobają, z przyjemnością zrobię tez i coś dla Ciebie, może komódkę? zajrzyj do mnie na bloga
Ja byłabym zainteresowana po jednym z kolorów takie jak na zdjęciu: szary, ciemny róż, kremowy

Unknown pisze...

Madziula ja też bym chciała. A ile można? Bo mi się podoba szary i czerwony kolor. Daj znaka.
Buziaczki

Unknown pisze...

i granat też cudny. To są moje kolorki.

LolaArtStudio pisze...

Ja mam ochotę na 4... mogę???? Te kolory ze zdjęć są cudne i chciałabym róż, beż, szary i ten grafit/granat...
Zapraszam też do siebie:)

Aleksandra Nut pisze...

jejkuu, jakie śliczne! Jeśli tylko masz ochotę ja bardzo chętnie się wymienię. Poprosiłabym kolor niebieski i granatowy - takie jak na banerku i stonowany żółty.

ABily pisze...

te broszki to cos pięknego:)wygladają jakby to powiedzial ktos mi bliski...bogato:)

AgapeArt pisze...

oj chyba się spóźniłam :( a te kwiaty są śliczne :(

 
Craftomania - by Templates para novo blogger