na szybciutko

czwartek, 20 października 2011


Dzisiaj będzie na szybciutko - jesień leci z dnia na dzień, dni stają się coraz krótsze i zimniejsze. Auto trzeba było już nawet skrobać i w obliczu tego otwieranie bram okazało się nie straszne. Przeprosiłam się z garażem. U nas full zajęć więc coraz częściej NIESTETY !!! w biegu, ale coś robię. Powstał kolejny biscournu, czarny z szarym cieniowanym haftem! Bardzo mi ta forma odpowiada więc pojawi się na po raz ostatni! Tym czasem życzę Wam fajnego weekendu i zapraszam bo mam pomysł na zabawę ;)

Ściskam!

4 komentarze:

Bree pisze...

Z ta pogoda to juz chyba sie trzeba przyzwyczaic :)nie ma wyjscia, rozumiem bo nie lubie takiej pogody.Biscornu piekne :)
pozdrawiam

Kaprys pisze...

Biscorniaczek uroczy !!!
Pozdrawiam Agnieszka

Qra Domowa pisze...

u mnie na przemian słońce....i duzo deszczu-piekny biscornu:))-pozdrawiam

Atena pisze...

Hej, ja na szczescie jeszcze auta nie skrobalam, ale pewnie niebawem.
Biscornu przesliczne, pieknie dobralas kolory.
pozdrawiam

 
Craftomania - by Templates para novo blogger