zabawa

sobota, 20 sierpnia 2011

Do zabawy zaprosiła mnie Dagi z HOUSE of IDEAS, trzeba dokończyć zdanie i jest to świetny moim zdaniem pomysł  na dowiedzenie się o sobie ciut więcej więc miłego czytania:
 
Nie wiecie, że ...
mam niepodzielną uwagę- nie potrafię nawet słuchać radia gdy robię coś na czym muszę się skopić
 
Straszliwie boję się...
poważnej choroby bliskich, samotności
 
Mam obsesję na punkcie...
porządków i sprzątania
 
Nie wytrzymam bez...
robótek (zwłaszcza szydełka i haftów) oraz gazet zawsze mam przynajmniej jedną pracę rozpoczętą i kilka przeglądanych aktualnie gazet
 
Mogłabym mieć 1000....
wszystkiego, ja w ogóle lobię mieć, najlepiej wszystko swoje i od razu
 
Ślub na pewno wezmę zanim skończę...
już się stało, 14.02.2004r.  miałam wtedy 26 lat
 
Oczy ze zdziwienia mi wychodzą, gdy...
widzę jak okrutni i chamscy potrafią być ludzie
 
Najgorsza rzecz na świecie to...
te na które nie mamy wpływu i nie możemy ich zmieniać - wypadki, choroby, żywioły...
 
Nienawidzę...
oj chyba nie ma takiej rzeczy /osoby
 
Zakupy dla mnie to...
przyjemność no chyba, że się spieszę, a czasami po prostu konieczność
 
Zdarza mi się...
 nie być ideałem ale ciiii :)

Zawsze muszę mieć świadomość, że...
nie jestem sama i wszytko co robię ma wspływ na moich bliskich
 
Płaczę przy...
niemocy i wściekłości

Nie lubię...

gdy ktoś mną rządzi i mówi co mam robić oraz chamstwa
 
Nigdy nie mówię nigdy...
bo wszystko się może zdarzyć
 
Jestem typem...
poukładanym, ambitnym, otwartym na ludzi, ale też cholerykiem i bywam wyniosła i władcza (usłyszałam to kilka razy w życiu więc pewnie tak jest)
 
Przepadam za...
poranną kawą pitą bez pośpiechu
 
Bardzo się wstydzę, gdy...
oj tego nie powiem ;)
 
Gdy patrzę w lustro to widzę...
siebie tzn. w sumie fajną babkę ale.....
 
Czasem się zastanawiam co by było, gdybym...
staram się nie zastanawiać nad tym bo bym zwariowała


do zabawy zapraszam:
http://kaprysneinspiracje.blogspot.com/
http://drewniana-szpulka.blogspot.com/
http://tworzymyinaczej-pl.blogspot.com/
http://mojemiejcenaziemi.blogspot.com/


Na zakończenie kwiaty w moim domu, ostatnio kolekcja się rozrasta, a królują storczyki, uwielbiam je przede wszystkim za bardzo prozaiczną rzeczy, mianowicie za to, że kwitną długo i obficie.

Nr 1 miniaturka z Biedronki:





Nr 2 nabyty w markecie budowlanym w maju, w trakcie remeontu - nadal w szczytowej formie, kwiaty giganty!!





Pozdrawiam serdecznie.

4 komentarze:

Bree pisze...

Fanie ze moglam Cie blizej poznac :)niektore punkty moglabym i sobie przypisac :)
storcyki sa piekne, ze tez ja jeszcze nie mam zadnego:)

Dagi Mara pisze...

Hej, super, ze wzielas udzial w zabawie!
Wiele mamy wspolnego fajna babko! Prawda, ze to fajne dowiedzic sie wiecej o milych sobie osobach z netu? :)

Pozdrawiam Cie serdecznie!

Piekne te storczyki, zachwycajaca kolekcja!

Dagi

Atena pisze...

O to dowiedzialam sie o Tobie wiele, milo jest poznawac kogos w takich zabawach, przy okazji dziekuje za zaproszenie.

Storczyki masz nadzwyczajne, ten gigant zrobil na mnie wrazenie!
Pozdrawiam cieplusio

Moje miejsce na Ziemi pisze...

Dziękuję za zaproszenie:) już parę postów temu odpowiadałam:) miło się dowiedzieć o Tobie tylu rzeczy. a wiesz, że ja mam odwrotnie, robię zawsze kilka rzeczy jednocześnie:)
pozdrawiam!

 
Craftomania - by Templates para novo blogger