trochę mniej świątecznie

niedziela, 18 grudnia 2011


Przygotowania do Świat u mnie zmierzają ku końcowi, dom wysprzątany na tip top, zakupy w większości zrobione, dom ozdobiony stanęła nawet już choinka, czas na wyciszenie, zatrzymanie się na chwile, zastanowienie na tym co ważne i czekanie na pierwszą gwiazdkę!

Dzisiaj pokażę jakie cuda dostała od Iki z Wędrowanie moje {klick}. Z Monika poznałyśmy na spotkaniu zorganizowanym przez Madzię z Tworzymyinaczej, spotkałyśmy na poznańskim festiwalu, umówiłyśmy na wymiankę i powiem, że po otwarciu paczki zaniemówiłam jakie cuda przygotowała dla mnie:









Do Iki poleciały szydełkowe śnieżynki:




 Uściski dla Was!

4 komentarze:

Unknown pisze...

Ale cuda Madziu. Wszystko takie wesołe w świeżych kolorkach.
:**

Atena pisze...

O tak prawdziwe cukierkowe cudenka otrzymalas, pozytywnie zazdroszcze ;))))
sciskam

Qra Domowa pisze...

OCH....CUDOWNOSCI...W OBIE STRONY:)))

Moje miejsce na Ziemi pisze...

Śliczne rzeczy dostałaś:) już podziwiałam puszki u Moniki. potrafi je pięknie ozdobić:) a Jej zazdroszczę Twojego prezentu, bo uwielbiam takie gwiazdki:)
pozdrawiam!

 
Craftomania - by Templates para novo blogger